تعمیر و بازسازی خودرو های آتش نشانی

سوالات متداول
  • آیا آریا حریق خدمات تعمیر جک بادی خودرو های سنگین را انجام می‌دهد؟
    بله، آریا حریق خدمات تعمیر جک بادی ماشین های سنگین آتش نشانی و یا تعویض آنها (در صورت نیاز) را انجام می‌دهد. این خدمات هم در کارگاه آریا حریق و هم در محل مشتری ارائه می‌شوند.
  • آیا خدمات تعمیر ماشین آتش نشانی آریا حریق شامل تمامی بخش ها و قطعات خودرو می‌شود؟
    بله، آرای حریق با توجه به سابقه 20 ساله در این زمینه و با داشتن کارشناسان مجرب، انواع خدمات تعمیر و بازسازی قطعات ماشین اطفا حریق مانند تعمیر موتور ماشین آتشنشانی، تعمیر مانیتور، مخزن و دیگر بخش ها را انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که اگر قطعه مورد نظر، قابل تعمیر نباشد، باید تعویض گردد.
4.8/5 - (11 امتیاز)

به دلیل حمل تجهیزات مهم، اصلی ترین ابزار کار هر ایستگاه و آتش نشان، خودرو های آتش نشانی است. زیرا شامل مهمترین تجهیزات و لوازم مورد نیاز آتش نشان در عملیات ها می‌شود. در نتیجه داشتن خودرویی که بتواند سرنشین ها و تجهیزات بیشتری را به صورت کاملا ایمن به محل حادث برساند، بسیار با اهمیت است. لازم به ذکر است، یکی از خدماتی که شرکت آریا حریق ارائه می‌دهد، تعمیر و بازسازی خودرو آتش نشانی و تعمیر پمپ ماشین آتش نشانی می‌باشد. آریا حریق این تمامی بخش های آسیب دیده و فرسوده را در صورت امکان تعمیر و یا اگر نیاز باشد، تعویض می‌کند.

البته با توجه به نیاز مشتری و مصرف کننده، می‌توان سیستم ها و تجهیزات جدیدی را جایگزین سیستم های قدیمی تر کرد تا آتش نشان ها راحت تر از تجهیزات ماشین اطفا حریق استفاده کنند.

تعمیر و نوسازی ماشین آتش نشانی

شرکت آریا حریق (Arya Harigh) به کمک کارشناسان و متخصصان با تجربه ای که دارد، انواع خدمات تجهیز، بازسازی و تعمیر خودرو آتش نشانی را ارائه می‌دهد. ما برای راحتی حال مشتریان گرامی، علاوه بر امکان تعمیر اساسی خودرو در کارگاه آریا حریق، امکان اعزام کارشناس و نصب در محل را نیز برای مشتریان فراهم کرده‌ایم.

تعمیر خودرو آتش نشانی

تعمیر موتور خودرو آتش نشانی

شرکت آریا حریق صفر تا صد تعمیر خودرو اطفا حریق را هم در کارگاه مخصوص شرکت، انجام داده و هم با فرستادن نصاب به محل مشتری، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

تعمیر یا تعویض مخزن آب و فوم

از آنجایی که مخزن فوم چون از جنس استیل میباشد، خرابی خیلی کمی دارد. اما در مقابل مخزن آب، به دلیل ماندن آب در داخل آن، پوسیده و خراب می‌شود. از همین رو برای تعویض و یا تعمیر آن، اگر برای سازمان یا ارگان مربوطه مقدور باشد، میتوانند مخزن را به کارگاه آریا حریق فرستاده و پس از بازبینی، هزینه برآورد شده و به مشتری اعلام می‌گردد. ناگفته نماند که تعمیر و یا تعویض این قطعات، بستگی به هزینه و بودجه ای دارد که شهرداری و یا ارگان مربوطه طرف قرارداد برای اینکار در نظر گرفته‌اند.

تعمیر و نوسازی مانیتور آتش نشانی

از آنجایی که آب باعث پوسیدگی آهن می‌شود، پس از مدتی نیاز به تعمیر مانیتور خودرو آتش نشانی می‌باشد. در نتیجه امکان خرابی ورودی و خروجی مانیتور نصب شده روی خودرو وجود دارد. بنابراین این بخش ها تعویض می‌شوند. همچنین لوله ی اصلی مانیتور نیز در صورت پوسیدگی و خرابی، تعویض می‌گردد. البته لازم به ذکر است که درصورت دلخواه این لوله می‌تواند با مدل های استیل جایگزین شود.

بازسازی و نوسازی خودرو آتش نشانی

تعمیر اساسی جک های بادی ماشین سنگین

از دیگر خدماتی که شرکت آریا حریق ارائه می‌دهد، تعمیر صفر تا صد جک بادی خودروهای بزرگ و سنگین است. در هنگام بازدید از این قطعات، اگر نیاز به تعمیر باشد، قطعه تعمیر شده و در غیر اینصورت تعویض می‌گردد. این خدمات هم در کارگاه شرکت و هم در محل مشتری انجام می‌شود.

دیگر بخش ها

شرکت آریا حریق تعمیر، بازسازی و نوسازی ماشین های آتشنشانی را از قسمت های صفرتا صد انجام میدهد. بخش هایی مانند:

  • پمپ آتش نشانی (این بخش کاملاً امکان بازسازی، تعمیر و یا تعویض دارد، جهت تعمیر پمپ خودرو همین حالا با ما تماس بگیرید.
  • جک های هیدرولیک تلسکوپی (تعمیر و تعویض)
  • قرقره هوزریل و …

از دیگر خدمات مجموعه آریا حریق پاسارگاد می توان به اجاره ی خودروهای آتش نشانی و تولید تجهیزات خودرو اشاره کرد. چنانچه نیاز به استعلام قیمت و مشاوره دارید با کارشناسان فروش آریا حریق تماس بگیرید.

4 دیدگاه در “تعمیر و بازسازی خودرو های آتش نشانی
  • شهریور 3, 1402 at 6:28 ب.ظ
    Permalink

    شما کار تجهیز و ساخت هم انجام میدید؟ ماشین سبک میخوایم.

    Reply
    • شهریور 3, 1402 at 6:29 ب.ظ
      Permalink

      درود بر شما
      بله با دفتر یا کارگاه تماس بگیرید راهنماییتون میکنند.

      Reply
  • شهریور 5, 1402 at 1:22 ب.ظ
    Permalink

    شما تو قزوین هم خدمات ارائه میدید یا باید ماشین رو بفرستیم کرج ؟

    Reply
    • مهر 15, 1402 at 7:52 ق.ظ
      Permalink

      درود بر شما خدمات در محل(در سراسر کشور) ارائه می شود. برای اطلاعات بیشتر با دفتر مجموعه تماس بگیرید.

      Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *