تاییدیه آتش نشانی سیستم اعلام حریق در کرج

سوالات متداول
  • برای اخذ تاییدیه سیستم اعلام حریق و اطفا حریق در کرج به چه شرکت های باید مراجعه کرد؟
    برای اینکار باید به شرکت هایی که مورد اعتماد سازمان آتش نشانی بوده و از طرف این سازمان تایید می‌شوند، مراجعه کنید. شرکت آریا حریق با سالها تجربه در این زمینه، آماده همکاری با کارفرمایان محترم بوده و جزو وندور لیست آتش نشانی در کرج می‌باشد.
  • چه اماکنی نیاز به دریافت تاییدیه از سازمان آتش نشانی دارند؟
    بر اساس بخشنامه صادر شده توسط سازمان مذکور در تاریخ 95/11/23، هر سازه ای که دارای 4 طبقه روی همکف باشد، نیاز به دریافت تاییدیه آتش نشانی برای سیستم های اعلام حریق دارد. در این بین تعداد واحد ساختمان ها، ملاک نمی‌‎باشد.
  • اعتبار تاییدیه سازمان آتش نشانی برای پایان کار چقدر است؟
    مدت اعتبار این تاییدیه، تنها 6 ماه است. در نتیجه اگر سازنده نتواند در این مدت پایان کار خود را دریافت کند، باید مجدد برای گرفتن تاییدیه اقدام نماید.
4/5 - (4 امتیاز)

همانطور که می‌دانید برای ارتقای ایمنی سازه ها، نیاز به اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است. در واقع سازمان آتش نشانی اسامی شرکت های وندور لیست آتش نشانی در کرج را به سازنده ملک داده و شخص می‌تواند با یکی از آنها تماس بگیرد. شرکت آریا حریق با سالها تجربه در زمینه اخذ تاییدیه آتش نشانی سیستم اعلام حریق در کرج، آماده خدمات رسانی به کارفرمایان محترم می‌باشد.

توجه داشته باشید که اخذ تاییدیه آتش نشانی پایان کار برای ساختمان و سازه ها بسیار مهم بوده و می‌تواند در هنگام بروز حوادث، از میزان خسارت های جانی و مالی بکاهد.

تاییدیه آتش نشانی در کرج

برای اطلاع از قیمت ها و خرید سیستم های اعلام حریق در البرز به این قسمت از وبسایت آریا حریق مراجعه نمایید.

مراحل اخذ تاییدیه آتش نشانی در کرج

  • اخذ نامه از سازمان آتش نشانی یا شهرداری توسط سازنده برای معرفی شرکت های مورد تایید
  • تماس با یکی از شرکت های وندور لیست آتش نشانی و بازدید آنها از سازه مورد نظر
  • تهیه تجهیزات مربوط به سیستم های اعلام حریق و اطفا حریق بر اساس دستور سازمان آتش نشانی
  • نصب درب های دودبند (درب ضد حریق)
    شرکت خدمات دهنده درخواست حضور مامور آتش نشانی برای تایید سیستم ها را می‌دهد
  • مامور تمامی تجهیزات مانند دتکتور ها، اسپرینکلر ها، آژیر طبقات، داخل جعبه های آتش نشانی، دوراهی جلوی ساختمان برای تامین آب هوزریل ها، کنترل پنل ها و … را تست می‌کند
    پس از آن ماموری که سیستم های نصب شده را چک کرده بود، برگه تاییدیه آتش نشانی سیستم های اعلام و اطفا حریق را امضا کرده و شرکت خدمات دهنده برگه امضا شده را دریافت می‌کند
  • از اینجا به بعد سازنده ساختمان باید به دنبال رفع نقص های دیگر مانند نوع نرده ساختمان و … باشد که ربطی به شرکت خدمات دهنده ندارند

طبق گفته های بالا، هر سازه ای باید تجهیزات ایمنی نظیر سیستم های اعلام و اطفا حریق، درب های ضد حریق، سیستم های تهویه دود و … داشته باشد. همچنین سازه هایی که کاربری های خاصی دارند و یا در ابعاد بزرگتری ساخته می‌شوند، باید فضای مورد نیاز را در هنگام ساخت پیش بینی کرده و نیاز به تجهیزات دیگری نیز با توجه به کاریریشان دارند.

خدمات آریا حریق

شرکت آریا حریق در زمینه کسب گواهینامه و تاییدیه آتش نشانی سیستم های اعلام و اطفا حریق در کرج فعالیت می‌کند. برای کسب مشاوره، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3 دیدگاه در “تاییدیه آتش نشانی سیستم اعلام حریق در کرج
  • شهریور 3, 1402 at 6:33 ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر
    برای ویلایی و باغ هم ضروریه ؟

    Reply
    • شهریور 3, 1402 at 6:34 ب.ظ
      Permalink

      درود بر شما
      خیر ضروری نیست. – فقط ۴ طبقه روی همکف به بالا

      Reply
  • شهریور 13, 1402 at 5:59 ق.ظ
    Permalink

    توضیحات عالی بود متشکرم

    Reply
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *